Өз билимиңди сынап көр!
50 ичинен 0 Суроолор аткарылды
Суроолор:
Вы должны заполнить это поле. |
|
Вы должны заполнить это поле. |
|
Вы должны заполнить это поле. |
|
Вы должны заполнить это поле. |
Сиз буга чейин Тест бүтүргөнсүз. Демек, аны кайра баштоого болбойт.
Тест жүктөлүүдө…
Тест баштоо үчүн кирүү же катталуу керек.
Сиз адегенде төмөнкүлөрдү аткарышыңыз керек:
0 – 50 суроого туура жооп берди
Сиздин убакыт:
Убакыт өттү
Сиздин балыңыз: 0 – 0, (0)
Алынган упай(лар): 0 – 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Орточо упай |
|
Сиздин упайыңыз |
|
№. | Аты | Тестти оттү | Упайлар | Жыйынтык |
---|---|---|---|---|
Таблица жүктөлүүдө | ||||
Табылган жок | ||||
Көрсөтмө
1-ден 10го чейинки суроолор эки чоңдукту камтыйт, алардын ар бири тик бурчтуу рамкага: бири А КОЛОНКАСЫНА, ал эми экинчиси Б КОЛОНКАСЫНА алынган. Сиз бул эки чоңдукту салыштырууңуз жана жоопту тандооңуз керек:
Тапшырманын өзүндө (А), (Б), (В), (Г) тамгалары менен белгиленген жооп варианттары жок. Алар I бөлүктүн ар бир бетинин башында берилген нускамада келтирилген. Туура жообун тандап туруп, жооптор барагындагы туура жоопко туура келген тегерекчени боёшуңуз керек.
Кээ бир суроолордогу салыштырылуучу чоңдуктар тууралуу кошумча маалымат берилет. Ал
салыштырылуучу чоңдуктардын үстүнө жайгаштырылат жана рамкага КАМТЫЛБАГАН.
Тапшырманын эки колонкасында да катышкан символ А КОЛОНКАСЫНДАГЫ жана Б
КОЛОНКАСЫНДАГЫ чоңдуктар үчүн бирдей мааниге ээ болот.
Сандар
Тестте жалаң чыныгы сандар гана пайдаланылат.
Фигуралар
Тапшырмалар менен кошо келтирилген фигуралар чыгаруу үчүн пайдалуу маалыматты берет.
Фигуралар атайын эскертилгенден БАШКА учурларда масштабда жана тегиздикте
сүрөттөлгөн.
2. көмүр: жылуулук
3. тайыз: терең
4. май : сыйпоо
5. кагаз : ороо
6. көрүнгөн : угулган
7. кадам : аралык
8. болжолдуу : так
9. Автобус ылдый келе жатканда, аялдар биринчи эшиктен, эркектер экинчи эшиктен, окуучулар үчүнчү эшиктен, жугу барлар төртүнчү эшиктен отурушу керек. Бул эрежени эч ким бузбоого тийиш. Ошон үчүн ушул эле автобус өйдө бара жатканда,___ автобуска ___эшиктен отурушу керек.
10. Мен устакананы жай айында, андан соң дарыкананы жаз айында ачтым. Эгерде кабарчы аталгандардын ичинен___ ачылганы___ деп айтса,___ маалымат берген болот.
Окуп түшүнүү
Э.Абдылдаеванын “Жан азыгы макаласы боюнча’’
1. Төмөндөгүлөрдүн кайсынысы тексттин 14-21-саптарындагы сүйлөмдөрдө туюнтулган ойду тагыраак чагылдырат?
2. Тексттин 39-48-саптарындагы сүйлөмдөрдө айтылгандар боюнча оорулууну музыка менен дарылоонун ийгиликтүү жолу эмнеге байланыштуу?
3. “Адамдын үнүнүн дарылык касиети бар” (94-сап) деген ырастоону тексттин 152-158-саптарындагы сүйлөмдөрдө айтылган ой
4. Төмөндөгү ырастоолордун кайсынысында бардык башкаларындагы ой толугураак камтылган?
5. Тексттин 100-110-саптарында айтылгандарга негизденип, императорду кандай мүнөздөөгө болот
6. Тексттин 168-171-саптарындагы сүйлөмдө берилген ойдун маанайы
7. Текстте баяндалган ой негизинен эмне жөнүндө
І. Музыканттардын турмуштагы орду
ІІ. Музыканын дарылоочулук касиети
ІІІ. Бейтап адамдардын музыкадан алган таасири
ІV. Музыканын таасирин илимий изилдөөнүн тарыхы
8. 130-138-саптарда айтылган ой –
9. Тексттин 112-115-саптарындагы сүйлөмдө автор оюн кандайча билдирген?
10. Тексттин 107-110 жана 159-164-саптарындагы сүйлөмдөрдө айтылган ойлор бири бирине –
Нускама
Тестте Сиз аткарууга тийиш болгон төмөндөгүдөй тапшырмалар бар:
Тапшырмада асты сызылган сөздөр же сөз айкаштары кездешкен учурда, жоопту дал ошолорго гана негизденип берүү керек.
Сөздөрдө түшүп калган тамгалар жана сүйлөмдөрдө түшүп калган сөздөр үч чекит менен белгиленген. Тапшырма катары берилген сөздөр жана сүйлөмдөр суроодон мурда, же суроодон кийин жайгаштырылып, курсив менен бөлүп көрсөтүлгөн.
Ар бир тапшырманын туура жообу бир гана варианттан турат.
Жооптордун варианттары орус алфавитинин чоң тамгалары менен белгиленген. Туура вариантты жооп барагына белгилеп, боёп коюуну унутпаңыз.
2. Кайсы варианттагы сөз туура жазылган?
3. Төмөндө берилген кайсы варианттагы сөздөрдүн ортосуна сызыкча коюш керек?
4. Кайсы варианттагы сүйлөмдө асты сызылган сөз сүйлөмгө мүчө боло албайт?
5. Кайсы варианттагы сүйлөмдө асты сызылган сөз эки сөздүн биригишинен жасалды?
6. Кайсы варианттагы асты сызылган сөз өзүнүн алгачкы маанисинде колдонул
7. Кайсы варианттагы сүйлөмдө эки кыймыл-аракет бир эле мезгилде ишке ашты?
8. Кайсы варианттагы сүйлөмдө асты сызылган сөз туура колдонулду?
9. Кайсы варианттагы сүйлөмдө кыймыл-аракет ким тарабынан аткарылганы белгисиз?
10. Кайсы варианттагы сүйлөмдө асты сызылган сөз тырмакчага алынып жазылат?